– Det viktigste er kundens behov

En grundig behovsanalyse i forkant er alfa og omega for å finne fram til de AV-løsningene som passer kundene perfekt.

Det var i begynnelsen av 2020, like før koronaen slo inn for fullt i Norge, at Intuy begynte arbeidet med å installere AV-utstyr på Hotell Jæren på Bryne.

Stort behov for AV-løsninger

Hotell Jæren ligger midt i Bryne sentrum,og tilbyr blant annet en egen konferanseavdeling og flere selskapslokaler med kapasitet på inntil 500 personer.

Og med konferanseavdeling, meldte også behovet for gode AV-løsninger seg. Da tok de kontakt med Intuy.

– Vi begynte arbeidet på Hotell Jæren i februar-mars 2020. Behovet gjaldt både møterom og konferanserom, samt lydanlegg i bar-, restaurant-, resepsjons- og uteområdet, forteller tekniker Samet Taslik i Intuy.

– På hotellet har de blant annet et stort konferanserom, som kan deles til tre rom ved hjelp av skillevegger. De har også møterom, et VIP-rom, samt en liten konferansesal bak resepsjonen. Til alle disse rommene var det behov for gode og fleksible AV-løsninger.

LES OGSÅ: Bør jeg ha én eller to skjermer i møterommet mitt?

Avdekke kundes behov

Får å best mulig kunne avdekke kundens behov, er det nødvendig med gode behovsanalyser i forkant av monteringen.

– Det aller viktigste er å snakke med kundene, og finne ut hvordan vi best mulig kan dekke deres behov. Da må vi for eksempel finne ut av hva de skal bruke rommene til, hvem som er deres kunder og så videre. I tillegg må vi ha god kommunikasjon internt i Intuy, så vi sikrer at alt blir montert på best mulig måte, sier Taslik.

Han understreker viktigheten av å ha fleksible løsninger på hoteller.

– De skal kunne avholde alle slags møter her, og det må utstyret være tilpasset. Blant annet leverte vi en mobil løsning med en TV og et videokonferansesystem på hjul, som kan trilles rundt og brukes der det er behov, sier teknikeren.

– Brukervennlig

Hotelldirektør Mette Vigre på Hotell Jæren forteller at de opplevde å få gode råd og anbefalinger fra Intuy, og at utstyret som ble levert har fungert optimalt for dem.

– Utstyret er meget brukervennlig og fungerer 100% for oss og våre gjester. Intuy AS har i tillegg supre løsninger på videokonferanseutstyr som har blitt meget godt mottatt av våre konferansegjester. Valget av utstyr har faktisk gitt oss flere konferansegjester på grunn av brukervennligheten, sier hun.

Hjelper kunden

Intuy er opptatt av å følge opp kundene sine, ha kort responstid, og være tilgjengelig dersom det skulle dukke opp behov.

– Da de på Hotell Jæren hadde ønsker om forskjellige funksjonaliteter etter at vi hadde levert utstyret, kunne vi komme inn og tilpasse etter deres siste ønsker. Jeg er veldig glad for at de er fornøyd med sluttproduktet, sier Taslik.

FIKK DU MED DEG DENNE? Interaktive skjermer gir boost for læring

Han har selv bistått hotellet på telefon, da de møtte på tekniske problemer.

– Vi er opptatte av å levere god service. Over telefon kunne de beskrive problemet for meg, og jeg kunne hjelpe dem å løse det, slik at de kunne avholde møtet de hadde planlagt, forteller han.

– Serviceinnstilt

Mette Vigre opplever at både selger og montør i Intuy har vist seg enormt seviceinnstilt.

– Og de har virkelig gjort sitt ytterste for at vi skal bli fornøyde med produktene, sier hun.

– Vi anbefaler gjerne Intuy AS som leverandør til andre hoteller og konferansefasiliteter!